Fitness

gr 2019 jesień
ABT – Abdominals, Bottocks, Tights – zestaw ćwiczeń na brzuch, uda i pośladki z użyciem przyborów, przy dynamicznej muzyce, dla wszystkich.

JOGA – VINYASA Power Joga, forma klubowa jogi, bardziej niż inne formy, podnosi poziom odczuwanej energii, jest o wiele mocniej zorientowana na fitness i złożona z dynamicznych, pełnych siły i mocy elementów, ćwiczenia równocześnie rozluźniają i wzmacniają mięśnie oraz przywracają równowagę kręgosłupowi i całemu układowi kostnemu, dla wszystkich

AERIAL JOGA zwana również air jogą lub jogą na chustach jest połączeniem kilku technik: tańca, jogi, fitnessu i stretchingu. Za pomocą miękkiego i elastycznego materiału podwieszonego pod sufitem możesz wzmacniać mięśnie posturalne, poprawić ich elastyczność, rozwijać siłę górnych partii ciałą i nie tylko….

Wszystkie osoby bez przeciwskazań, które szukają nowych wyzwań, wrażeń i doświadczeń – bez względu na poziom zaawansowania mogą uczestniczyć w zajęciach

PRZECIWSKAZANIA: jaskra, operacja przebyta w ciągu ostatnich 3 miesięcy, choroby serca, przebyty zawał, bardzo niskie lub bardzo wysokie ciśnienie, niedawno odniesiony uraz głowy, skłonność do mdlenia, zawroty głowy, osteoporoza, zespół cieśni nadgarstka, zapalenie zatok przynosowych, dyskopatia, przepuklina rozworu przełykowego, zapalenie stawów, botox w ostatnich 6-ciu godzinach, choroby układu nerwowego, nadwaga (>90 kg), ciąża, menstruacja.

Pilates – zestaw ćwiczeń wg metody Pilatesa, przeznaczony głównie dla osób z problemami kręgosłupa i wadami postawy, przy relaksującej muzyce, dla wszystkich.

Płaski Brzuch – zestaw ćwiczeń skoncentrowanych na mięśniach brzucha połączony z wysiłkiem cardio, dla zaawansowanych.

1/2 Interwał + Rolowanie - pół godziny mocnego wysiłku. Podbicie tętna na maksa przepłatane odpoczynkiem co powoduje zwiększenie podaży tlenowej i przez to lepsze spalanie tkanki tłuszczowej jeszcze długo po treningu. Na zakończenie sesji treningowej automasaż z wykorzystaniem specjalnych wałków piankowych. Taki automasaż ma na celu rozluźnić oraz odżywić powięzie i mięśnie. Dla zaawansowanych.

MAMA&DZIECKO – zajęcia dla mam z dziećmi, które pragną powoli powracać do formy ale mają pod opieką swoje maluchy.

TBC – Total Body Condition – zestaw ćwiczeń na wszystkie partie ciała z użyciem hantli, tubingów, ovoball itp. przy dynamicznej muzyce, dla wszystkich.

MODELOWANIE – zajęcia inne niż wszystkie, autorskie, zaskakujące, zestaw ćwiczeń uruchamiający grupy mięśniowe pod wpływem ciężaru, z mocnym akcentem na technikę wykonania, przeplatane wysiłkiem cardio, na pobudzenie metabolizmu i ukształtowanie danej partii ciała, dla wszystkich.